RADA PARAFIALNA
Parafii pw. Wniebowzięcia NMP w Cecenowie
Przewodniczący Rady Parafialnej: ks. Karol Gierszewski – proboszcz
Zastępca przewodniczącego oraz delegat Rady Parafialnej do Diecezji: Marek Góra
Sekretarz: Joanna Nowakowska
RADA DUSZPASTERSKA:
Bożena Ceynowa
Jolanta Dwulit
Marek Góra
Sylwia Krueger
Joanna Nowakowska
Danuta Pikul
Aleksander Pochodaj
Małgorzata Röder
Beata Zamojska
"Parafialną Radę Duszpasterską stanowi grono osób duchownych i świeckich, służących księdzu proboszczowi pomocą we wszystkich sprawach duszpasterstwa parafialnego". (Statuty Diecezji Pelplińskiej, Aneks nr 3A, art. 1, par. 1)
RADA EKONOMICZNA:
Mariusz Czerwonka
Henryk Kropidłowski
Jarosław Wdowiak
Jacek Wiciński
"Parafialna Rada Ekonomiczna dzieli z księdzem proboszczem troskę o majątek ściśle kościelny, przeznaczony w sposób wyłączny na cele parafialne". (Statuty Diecezji Pelplińskiej, Aneks nr 3B, art. 1, par. 1)
ZESPOŁY W RAMACH RADY PARAFIALNEJ:
1. ZESPÓŁ REMONTOWO-BUDOWLANY (odpowiedzialny za troskę o sprawy remontowo-budowlane; zadaniem członków niniejszego zespołu jest dostrzeganie zadań i informowanie proboszcza o konieczności ich podjęcia):
Cecenowo – Jacek Wiciński
Pobłocie – Mariusz Czerwonka, Jarosław Wdowiak
Wolinia – Henryk Kropidłowski
2. ZESPÓŁ OSÓB ODPOWIEDZIALNYCH ZA ŁAD W KOŚCIOŁACH (zadaniem członkiń tego zespołu jest koordynowanie i wskazywanie zadań związanych z porządkiem w kościołach i wokół nich oraz przekazywanie proboszczowi informacji o ewentualnym zapotrzebowaniu na niezbędne środki do utrzymania porządku; osoby te nie są sprzątającymi kościoły):
Cecenowo – Sylwia Krueger
Pobłocie – Beata Zamojska
Wolinia – Małgorzata Röder
3. ZESPÓŁ CHARYTATYWNY (zadaniem zespołu jest wskazywanie działań charytatywnych, które mogą być podejmowane w parafii oraz ich koordynacja):
Cecenowo – Marek Góra
Pobłocie – Aleksander Pochodaj
Wolinia – Joanna Nowakowska
4. ZESPÓŁ ORGANIZACYJNY (zadaniem zespołu jest koordynacja działań związanych z ogólnie pojętymi inicjatywami duszpasterskimi):
Cecenowo – Bożena Ceynowa
Pobłocie – Danuta Pikul
Wolinia – Jolanta Dwulit
PARAFIA RZYMSKOKATOLICKA
Aenean sagittis mattis purus ut hendrerit. Mauris felis magna, cursus in venenatis ac, vehicula eu massa. Quisque nunc velit, pulvinar nec iaculis id, scelerisque in diam. Sed ut turpis velit. Integer dictum urna iaculis vestibulum finibus. Etiam tempus dictum rhoncus. Nam vel semper eros. Ut molestie sit amet sapien vitae semper. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et malesuada fames ac turpis egestas.
Aktualności
Jesteśmy najlepsi
POGRZEB KATOLICKI W NASZEJ PARAFII
1. Msza święta pogrzebowa w naszej parafii odbywa się w miejscowości zamieszkania zmarłego/-ej (chyba że rodzina zdecyduje inaczej).
2. Piękną tradycją, a przede wszystkim skuteczną pomocą dla dusz czyśćcowych, jest modlitwa różańcowa za zmarłych w dniach poprzedzających pogrzeb. Dlatego warto, aby najbliższa rodzina zatroszczyła się o zorganizowanie odmawiania różańca za osobę zmarłą.
3. Wymagane dokumenty:
Akt zgonu,
Zaświadczenie o udzieleniu sakramentu chorych i wiatyku, jeśli zgon nastąpił poza parafią lub w szpitalu,
Zgoda parafii miejsca zamieszkania zmarłego na pogrzeb w innej parafii
4. W dniu pogrzebu należy zgłosić się do grającego na pogrzebie organisty, aby bezpośrednio u niego (niej) uregulować należność.
5. Jeżeli ciało zmarłego (zmarłej) zostaje poddane kremacji, warto zatroszczyć się, aby przed jej dokonaniem poprosić kapłana o wspólną modlitwę nad ciałem zmarłego (zmarłej).
Copyright by Parafia Rzymskokatolicka pw. Wniebowzięcia NMP w Cecenowie
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO:
1. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez administratora danych osobowych, którym jest parafia pw. Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Cecenowie, z siedzibą w Cecenowie 26, 76-220 Główczyce, reprezentowana przez proboszcza ks. Karola Gierszewskiego.
2. Pani/Pana dane zbierane są dla realizacji zadań i celów Kościoła.
3. Podstawą zbierania danych jest prawo kanoniczne.
4. W diecezji pelplińskiej ustanowiony został Inspektor Ochrony Danych - e-mail: iod@diecezja-pelplin.pl
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawa ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia – z ograniczeniem w zakresie danych dotyczących udzielonych sakramentów bądź w inny sposób odnoszących się do kanonicznego statusu osoby.
6. Szczegółowych informacji na temat przetwarzania danych osobowych, podstawy ich przetwarzania, ewentualnego od-biorcy krajowego lub zagranicznego, dokładnego okresu przechowywania danych i innych udziela administrator.
7. W przypadku niewłaściwego przetwarzania danych ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Kościelnego Inspektora Ochrony Danych: Skwer kard. Stefana Wyszyńskiego 6, 01–015 Warszawa, kiod@episkopat.pl